Sekretariat Instytutu Zdrowia
Kierunek Fizjoterapia
telefon: 18 26 10 736
if@ppuz.edu.pl
Dział Obsługi Studenta
telefon: 18 26 10 732
dos@ppuz.edu.pl
Komunikaty
ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022
Szanowni Studenci
Ponownie przygotowaliśmy dla Państwa ankiety absolwenckie i ankiety ewaluacyjne, dzięki którym będą mogli Państwo swobodnie i anonimowo wypowiedzieć się na temat jakości kształcenia na naszej Uczelni. Dzięki Państwa opiniom będziemy mogli podnosić standardy działalności dydaktycznej w Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wypełnianiu ankiet.
Ankiety będą dostępne od 17 czerwca do 14 września br. w Wirtualnym Dziekanacie (eOrdo omnis) w zakładce: STUDIA -> ANKIETY -> BIEŻĄCE ANKIETY.
Zapewniamy, że ankiety są całkowicie anonimowe i wykorzystywane jedynie w celu doskonalenia jakości kształcenia w naszej Uczelni.
Centrum Badań Jakości Kształcenia
*************************************************
Szanowni Studenci,
informujemy, że 3 lutego 2021 r. Zarządzeniem Rektora PPUZ nr 15/2021 została ustalona organizacja kształcenia w semestrze letnim 2020/2021. Bardzo prosimy o zapoznanie się z treścią tego zarządzenia, które przesyłamy w załączeniu.
W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 zajęcia dydaktyczne na studiach będą prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, analogicznie jak w semestrze zimowym.
Dopuszczono możliwość realizacji na terenie Uczelni części zajęć dydaktycznych kształtujących umiejętności praktyczne realizowanych w pracowniach specjalistycznych wymagających korzystania z odpowiedniego sprzętu, jak również w jednostkach z którymi Uczelnia ma podpisane stosowne porozumienia oraz zajęć w terenie.
Zajęcia realizowane na Uczelni i w innych jednostkach będą zamieszczone w planie zajęć dostępnym na stronie internetowej Uczelni www.ppuz.edu.pl w zakładce Dla studenta – Plan zajęć (z oznaczeniem numeru sali lub nazwy jednostki), natomiast pozostałe zajęcia oznaczone są jako „PPUZ zajęcia zdalne”. Plan zajęć zostanie udostępniony najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim tj. do połowy przyszłego tygodnia. Zgodnie z organizacją roku akademickiego zajęcia w semestrze letnim 2020/2021 rozpoczynają się od 25 lutego.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy z Działem Nauczania (pok. 227) e-mail: dos@ppuz.edu.pl.
Dział Nauczania
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
ZARZĄDZENIE
*********************************************************************************************
Szanowni Studenci,
Uprzejmie informujemy, że do końca semestru zimowego określonego w organizacji roku akademickiego 2020/2021 przedłużony został termin realizacji zajęć w trybie zdalnym.
W załączeniu przesyłamy zmianę do Zarządzenia nr 160/2020.RW Rektora PPUZ (z tekstem jednolitym) w sprawie czasowego zawieszenia zajęć realizowanych w formie stacjonarnej w Uczelni i prowadzenia tych zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, z którym prosimy się szczegółowo zapoznać.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Salą Obsługi Studenta (pok. 227) e-mail: dos@ppuz.edu.pl
tel: 18 26 10 731 (FA, TiR, BN, S)
tel: 18 26 10 732 (F, D)
tel: 18 26 10 733 (P 1 st, K, PS)
tel: 18 26 10 728 (A, GP, FiR nst)
tel: 18 26 10 734 (P 2 st, FiR st, RM, RAE)
Jeżeli będą występowały problemy techniczne podczas korzystania z platform e-learningowych prosimy o kontakt mailowy: pomoc.nauczaniezdalne@eppuz.edu.pl
Odbiór legitymacji studenckich i ich przedłużanie odbywa się w pok. 223a.
*****************************************************************************************************************************
Opiekun 1 roku studiów drugiego stopnia w formie stacjonarnej: dr Halina Zięba
Opiekun 2 roku studiów drugiego stopnia w formie stacjonarnej: dr Zdzisław Stępień
Opiekun 2 roku studiów drugiego stopnia w formie niestacjonarnej: dr Bartłomiej Gąsienica-Walczak
**********************************************************************************************************************************
Drodzy Studenci,
W związku z prowadzeniem zajęć zdalnych prowadzonych w trybie synchronicznym z wykorzystaniem programu Zoom bardzo prosimy o logowanie się do poczty z domeną eppuz.edu.pl co najmniej 15 minut przed zajęciami celem pobrania linku do wykładu.
***************************************************************************************************
Szanowni Studenci,
Każdy student PPUZ w Nowym Targu posiada drugi adres mailowy z domeną eppuz.edu.pl według następującego schematu: nr_albumu@eppuz.edu.pl, który będzie służył do kształcenia zdalnego oraz do kontaktu z Uczelnią.
Konstrukcja maila oparta jest na indywidualnym numerze albumu studenta i ma postać: numer_albumu@eppuz.edu.pl.
Po uzyskaniu statusu studenta konto jest tworzone przez Dział IT. Wykorzystywane jest zarówno do kontaktu mailowego studenta z pracownikami uczelni i wykładowcami, jak i podczas logowania do platformy zdalnego nauczania Google Classroom.
Opis logowania oraz przywracania konta znajduje się na stronie uczelni pod adresem: https://ppuz.edu.pl/ksztalcenie-zdalne-komunikat-ii.html.
,, Zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis ten ma zastosowanie również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni. Analogiczne regulacje w zakresie ważności legitymacji doktorantów ujęto w art. 198b ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni w celu przedłużenia ważności ww. legitymacji.”
Sala Obsługi Studenta znajduje się w pok. 227 tel. 18 26 10 732; email: dos@ppuz.edu.pl
Sekretariat kierunku fizjoterapia znajduje się w pok. 424 tel.18 26 10 736; email: if@ppuz.edu.pl
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
1. Wydawanie kart wjazdu na parking Uczelni - informacja - pobierz
2. Regulamin studiów/ regulamin odpłatności https://www.ppwsz.edu.pl/dydaktyka.html
3. Informacje organizacyjne- pobierz
4. Przedłużanie ważności elektronicznych legitymacji studenckiej będzie możliwe dla studentów przeniesionych na nowy semestr letni od 09.03.2020 r. w godz. 10 – 14
***********************************************************************************
ABSOLWENCI
Odbiór dyplomów, odpisów do dyplomu oraz dyplomów w języku angielskim w pok. 223a.
Odbiór suplementów do dyplomu w pok. 227.
***************************************************************************************************************
Przypominamy, iż zgodnie z § 11 ust. 5 Regulaminu Studiów PPUZ, podania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów należy składać co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy podanie. Podanie wraz z aktualnym załącznikiem potwierdzającym uzasadnienie należy złożyć w Sali Obsługi Studenta (pok. 227) najpóźniej do 11.02.2021.
********************************************************************************************************************
Studenci, którzy odrabiają praktyki oraz zajęcia praktyczne w Podhalańskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu muszą mieć aktualne zaświadczenia od lekarza medycyny pracy oraz zaświadczenie z badań (wymaz z nosa) przeprowadzonych na obecność MRSA – gronkowca złocistego opornego na metycylinę (koszty badania pokrywa student - koszt badania 50 zł, w przypadku wyniku pozytywnego 65 zł). Zaświadczenie należy przedstawić opiekunowi praktyk wyznaczonemu z ramienia Szpitala.
Badanie można zrobić w Zakładzie Mikrobiologii (koło poradni specjalistycznych) Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Nowym Targu
godz.: 7:00 – 17:00
od poniedziałku do niedzieli