Baner FEkonkurs plastycznyInwestycje PPUZZdalne nauczaniecovid

Komunikaty

 

Szanowni Studenci,

 

uprzejmie informujemy, że nowoprzyjęci studenci wszystkich kierunków studiów zobligowani są do odbycia szkolenia BHP.

Szkolenie BHP będzie przeprowadzone zdalnie na platformie Google Classroom w terminie
od 5 do 21 listopada 2021 r.

W powyższym terminie na platformie Google Classroom będzie udostępniona  prezentacja na temat bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia w Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu oraz test sprawdzający.

Warunkiem zaliczenia testu  jest zdobycie minimum 60 pkt na 100 pkt. Test można wypełnić tylko jeden raz.

 

UWAGA!

Podczas wypełniania testu zaliczeniowego ze szkolenia BHP należy wpisać adres mailowy z domeną eppuz.edu.pl (nr_albumu@eppuz.edu.pl).

Podanie innego adresu niż uczelniany może skutkować niezaliczeniem szkolenia. 

 

Studenci PPUZ w Nowym Targu, którzy rozpoczynają naukę na drugim kierunku studiów lub na kolejnym poziomie kształcenia i odbyli już szkolenie BHP w naszej Uczelni, nie muszą ponownie uczestniczyć w szkoleniu, ponieważ zostanie ono przepisane na podstawie indeksu lub protokołu.

Na  maile Studentów z domeną eppuz.edu.pl zostaną wysłane zaproszenia do kursu BHP w Google Classroom przez Pana mgr Szymona Kocela Specjalistę ds. BHP.

 

Dział Nauczania

Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022

Egzamin poprawkowy z FIZJOLOGII, odbędzie się 10.09.2021r. o godz 9.00.

 

 Szanowni Studenci

Ponownie przygotowaliśmy dla Państwa ankiety absolwenckie i ankiety ewaluacyjne, dzięki którym będą mogli Państwo swobodnie i anonimowo wypowiedzieć się na temat jakości kształcenia na naszej Uczelni. Dzięki Państwa opiniom będziemy mogli podnosić standardy działalności dydaktycznej w Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wypełnianiu ankiet.

Ankiety będą dostępne od 17 czerwca do 14 września br. w Wirtualnym Dziekanacie (eOrdo omnis) w zakładce: STUDIA -> ANKIETY -> BIEŻĄCE ANKIETY.

Zapewniamy, że ankiety są całkowicie anonimowe i wykorzystywane jedynie w celu doskonalenia  jakości kształcenia w naszej Uczelni.

Centrum Badań Jakości Kształcenia

 *************************************************

Szanowni Studenci,

informujemy, że 3 lutego 2021 r. Zarządzeniem Rektora PPUZ nr 15/2021 została ustalona organizacja kształcenia w semestrze letnim 2020/2021. Bardzo prosimy o zapoznanie się z treścią tego zarządzenia, które przesyłamy w załączeniu.

W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 zajęcia dydaktyczne na studiach będą prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, analogicznie jak w semestrze zimowym.

Dopuszczono możliwość realizacji na terenie Uczelni części zajęć dydaktycznych kształtujących umiejętności praktyczne realizowanych w pracowniach specjalistycznych wymagających korzystania z odpowiedniego sprzętu, jak również w jednostkach z którymi Uczelnia ma podpisane stosowne porozumienia oraz zajęć w terenie.

Zajęcia realizowane na Uczelni i w innych jednostkach będą zamieszczone w planie zajęć dostępnym na stronie internetowej Uczelni www.ppuz.edu.pl w zakładce Dla studenta – Plan zajęć (z oznaczeniem numeru sali lub nazwy jednostki), natomiast pozostałe zajęcia oznaczone są jako „PPUZ zajęcia zdalne”. Plan zajęć zostanie udostępniony najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim tj. do połowy przyszłego tygodnia. Zgodnie z organizacją roku akademickiego zajęcia w semestrze letnim 2020/2021 rozpoczynają się od 25 lutego.

 W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy z Działem Nauczania (pok. 227) e-mail: dos@ppuz.edu.pl.

 Dział Nauczania

Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu

ZARZĄDZENIE
*********************************************************************************************

Szanowni Studenci,

Uprzejmie informujemy, że do końca semestru zimowego określonego w organizacji roku  akademickiego 2020/2021 przedłużony został termin realizacji zajęć w trybie zdalnym.

W załączeniu przesyłamy zmianę do Zarządzenia nr 160/2020.RW Rektora PPUZ (z tekstem jednolitym) w sprawie czasowego zawieszenia zajęć realizowanych w formie stacjonarnej w Uczelni i prowadzenia tych zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, z którym prosimy się szczegółowo zapoznać.

zarządzenie 1

zarządzenie 2

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Salą Obsługi Studenta (pok. 227) e-mail: dos@ppuz.edu.pl

tel: 18 26 10 731 (FA, TiR, BN, S)

tel: 18 26 10 732 (F, D)

tel: 18 26 10 733 (P 1 st, K, PS)

tel: 18 26 10 728 (A, GP, FiR nst)

tel: 18 26 10 734 (P 2 st, FiR st, RM, RAE)

Jeżeli będą występowały problemy techniczne podczas korzystania z platform e-learningowych prosimy o kontakt mailowy: pomoc.nauczaniezdalne@eppuz.edu.pl

Odbiór legitymacji studenckich i ich przedłużanie odbywa się w pok. 223a.

*******************************************************************************************************************

Opiekun 1 roku jednolitych studiów magisterskich w formie stacjonarnej: dr Jarosław Prusak

Opiekun 2 roku jednolitych studiów magisterskich w formie stacjonarnej: mgr Teresa Friediger

Opiekun 3 roku jednolitych studiów magisterskich w formie stacjonarnej: mgr Bożena Jenek

Opiekun 4 roku jednolitych studiów magisterskich w formie stacjonarnej:dr Bożena Kowalczyk

Opiekun 4 roku jednolitych studiów magisterskich w formie niestacjonarnej: dr Bogumiła Lubińska-Żądło

******************************************************************************************************************* 

 Drodzy Studenci,

 W związku z prowadzeniem zajęć zdalnych prowadzonych w trybie synchronicznym z wykorzystaniem programu Zoom bardzo prosimy o logowanie się do poczty z domeną eppuz.edu.pl co najmniej 15 minut przed zajęciami celem pobrania linku do wykładu.

************************************************************************************************* 

Szanowni Studenci, 

 Każdy student PPUZ w Nowym Targu posiada drugi adres mailowy z domeną eppuz.edu.pl według następującego schematu: nr_albumu@eppuz.edu.pl, który będzie służył do kształcenia zdalnego oraz do kontaktu z Uczelnią. 

 Konstrukcja maila oparta jest na indywidualnym numerze albumu studenta i ma postać: numer_albumu@eppuz.edu.pl.

Po uzyskaniu statusu studenta konto jest tworzone przez Dział IT. Wykorzystywane jest zarówno do kontaktu mailowego studenta z pracownikami uczelni i wykładowcami, jak i podczas logowania do platformy zdalnego nauczania Google Classroom.

Opis logowania oraz przywracania konta znajduje się na stronie uczelni pod adresem: https://ppuz.edu.pl/ksztalcenie-zdalne-komunikat-ii.html.

 

,, Zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis ten ma zastosowanie również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni. Analogiczne regulacje w zakresie ważności legitymacji doktorantów ujęto w art. 198b ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni w celu przedłużenia ważności ww. legitymacji.

Źródło: https://www.gov.pl/web/nauka/informacja-w-sprawie-waznosci-legitymacji-studenckich-legitymacji-doktoranta-i-legitymacji-sluzbowych-nauczyciela-akademickiego

 

KSZTAŁCENIE ZDALNE 2020-2021

 

Sala Obsługi Studenta znajduje się w pok. 227  tel. 18 26 10 732; email: dos@ppuz.edu.pl

Sekretariat kierunku fizjoterapia znajduje się w pok. 424 tel.18 26 10 736; email: if@ppuz.edu.pl

*********************************************************************************************************

1. Wydawanie kart wjazdu na parking Uczelni - informacja - pobierz

2. Regulamin studiów/ regulamin odpłatności  https://www.ppwsz.edu.pl/dydaktyka.html

3. Informacje organizacyjne- pobierz

 ***********************************************************************************

ABSOLWENCI 

Odbiór dyplomów, odpisów do dyplomu oraz dyplomów w języku angielskim w pok. 223a.

Odbiór suplementów do dyplomu w pok. 227.

***************************************************************************************************************

Przypominamy,  iż zgodnie z § 11 ust. 5 Regulaminu Studiów PPUZ, podania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów należy składać co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy podanie. Podanie wraz z aktualnym załącznikiem potwierdzającym uzasadnienie należy złożyć w Sali Obsługi Studenta (pok. 227) najpóźniej do 11.02.2021. 

********************************************************************************************************************

Studenci, którzy odrabiają praktyki oraz zajęcia praktyczne w Podhalańskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu muszą mieć aktualne zaświadczenia od lekarza medycyny pracy oraz zaświadczenie z badań (wymaz z nosa) przeprowadzonych na obecność MRSA – gronkowca złocistego opornego na metycylinę (koszty badania pokrywa student - koszt badania 50 zł, w przypadku wyniku pozytywnego 65 zł). Zaświadczenie należy przedstawić opiekunowi praktyk wyznaczonemu z ramienia Szpitala.  

Badanie można zrobić w Zakładzie Mikrobiologii (koło poradni specjalistycznych) Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Nowym Targu
godz.: 7:00 – 17:00
od poniedziałku do niedzieli