Baner FEkonkurs plastycznyInwestycje PPUZZdalne nauczaniecovid

Komunikaty

 *************************************************************************************************

Odbiór i przedłużanie ważności legitymacji studenckich i ich przedłużanie odbywa się w pok. 223a.

 *************************************************************************************************

Składanie i odbiór decyzji stypendialnych oraz składanie druków numerów kont p. 223a,224,226

 ***************************************************************************************************************************************

Drodzy Studenci,

 W związku z prowadzeniem zajęć zdalnych prowadzonych w trybie synchronicznym z wykorzystaniem programu Zoom bardzo prosimy o logowanie się do poczty z domeną eppuz.edu.pl co najmniej 15 minut przed zajęciami celem pobrania linku do wykładu.

**************************************************************************************************************************************

Szanowni Studenci, 

 Każdy student PPUZ w Nowym Targu posiada drugi adres mailowy z domeną eppuz.edu.pl według następującego schematu: nr_albumu@eppuz.edu.pl, który będzie służył do kształcenia zdalnego oraz do kontaktu z Uczelnią.

 

 Konstrukcja maila oparta jest na indywidualnym numerze albumu studenta i ma postać: numer_albumu@eppuz.edu.pl.

Po uzyskaniu statusu studenta konto jest tworzone przez Dział IT. Wykorzystywane jest zarówno do kontaktu mailowego studenta z pracownikami uczelni i wykładowcami, jak i podczas logowania do platformy zdalnego nauczania Google Classroom.

Opis logowania oraz przywracania konta znajduje się na stronie uczelni pod adresem: https://ppuz.edu.pl/ksztalcenie-zdalne-komunikat-ii.html.

 

Komunikaty ogólne:

Dział nauczania-obsługa studenta- znajduje się w pok. 227  tel. 18 26 10 733; email: dos@ppuz.edu.pl

Sekretariat Instytutu znajduje się w pok. 330 tel.18 26 10 706; email: ins@ppuz.edu.pl

1. Wydawanie kart wjazdu na parking Uczelni - informacja - pobierz

2. Regulamin studiów/ regulamin odpłatności  https://www.ppwsz.edu.pl/dydaktyka.html

3.Przypominamy,  iż zgodnie z § 11 ust. 5 Regulaminu Studiów PPUZ, podania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów należy składać co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy podanie. Podanie wraz z aktualnym załącznikiem potwierdzającym uzasadnienie należy złożyć w Dziale nauczania (pok. 227) najpóźniej do 14.09.2021/ 31.01.2022. 

******************************************************************************************************

III ROK STACJONARNY

Opiekun roku: mgr Agata Domalik

 **********************************************************************************

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022