Sekretariat Kieruneku Praca Socjalna
telefon: 18 26 10 706
ins@ppuz.edu.pl;
Sala Obsługi Studenta
telefon:18 26 10 733
dos@ppuz.edu.pl
Komunikaty
*************************************************************************************************
Odbiór i przedłużanie ważności legitymacji studenckich i ich przedłużanie odbywa się w pok. 223a.
*************************************************************************************************
Składanie i odbiór decyzji stypendialnych oraz składanie druków numerów kont p. 223a,224,226
***************************************************************************************************************************************
Drodzy Studenci,
W związku z prowadzeniem zajęć zdalnych prowadzonych w trybie synchronicznym z wykorzystaniem programu Zoom bardzo prosimy o logowanie się do poczty z domeną eppuz.edu.pl co najmniej 15 minut przed zajęciami celem pobrania linku do wykładu.
**************************************************************************************************************************************
Szanowni Studenci,
Każdy student PPUZ w Nowym Targu posiada drugi adres mailowy z domeną eppuz.edu.pl według następującego schematu: nr_albumu@eppuz.edu.pl, który będzie służył do kształcenia zdalnego oraz do kontaktu z Uczelnią.
Konstrukcja maila oparta jest na indywidualnym numerze albumu studenta i ma postać: numer_albumu@eppuz.edu.pl.
Po uzyskaniu statusu studenta konto jest tworzone przez Dział IT. Wykorzystywane jest zarówno do kontaktu mailowego studenta z pracownikami uczelni i wykładowcami, jak i podczas logowania do platformy zdalnego nauczania Google Classroom.
Opis logowania oraz przywracania konta znajduje się na stronie uczelni pod adresem: https://ppuz.edu.pl/ksztalcenie-zdalne-komunikat-ii.html.
Komunikaty ogólne:
Dział nauczania-obsługa studenta- znajduje się w pok. 227 tel. 18 26 10 733; email: dos@ppuz.edu.pl
Sekretariat Instytutu znajduje się w pok. 330 tel.18 26 10 706; email: ins@ppuz.edu.pl
1. Wydawanie kart wjazdu na parking Uczelni - informacja - pobierz
2. Regulamin studiów/ regulamin odpłatności https://www.ppwsz.edu.pl/dydaktyka.html
3.Przypominamy, iż zgodnie z § 11 ust. 5 Regulaminu Studiów PPUZ, podania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów należy składać co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy podanie. Podanie wraz z aktualnym załącznikiem potwierdzającym uzasadnienie należy złożyć w Dziale nauczania (pok. 227) najpóźniej do 14.09.2021/ 31.01.2022.
******************************************************************************************************
III ROK STACJONARNY
Opiekun roku: mgr Agata Domalik
**********************************************************************************
ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022